Nyitóoldal
 
Miért a KiwiSun?
 
Kiwisun szalonok
 
Gépeink
 
Áraink
 
Franchise csatlakozás

Szenvedéstől mentes fogyitippek, hogy csúcsformádban érjen a tavasz


fogyi
Messze még a strandszezon, de érdemes időben felkészülni rá, hogy amikorra kell, meglegyen a vágyott bikinialak – vagy büszkén lehessen az úszónadrágban feszíteni. 

Persze addig sem árt karcsúnak és egészségesnek lenni, sőt, egy kis csábítóan szexi barnasággal is kitűnhetsz a tömegből még a szürke téli napokon is, amikor mindenki sápadtan és fázósan várja a tavaszt.
Életmódváltás egyszerűen, amitől álomalakod lesz

Felejtsd el a rövid távú jojódiétákat, amik után kétszer annyi kiló kúszik ránk vissza, amikor a böjtölés véget ér, és megjutalmazzuk magunkat a plusz kalóriákkal! Az egészséges életmód nem sprint, hanem hosszútávfutás. 

Ha úgy szeretnél slankulni, hogy ne csupán látványos, hanem tartós is legyen az eredmény, sőt, a remek közérzeted is megmaradjon közben, akkor a mindennapi szokásaidon kell változtatnod.

Színezd ki a tányérod!

Méghozzá nem filccel, hanem az ételeiddel. A tápanyagokban gazdag zöldségek és gyümölcsök fogyasztásával tehetsz a legtöbbet egészségedért. Ráadásul a csodálatos növényi színanyagok antioxidáns hatásúak is, úgyhogy az immunrendszeredet is felturbózhatod velük.

Ne étkezz finoman!

Félreértés ne essék: nem arra gondolok, hogy ne essen jól az étel, és ne legyen zamatos. Hanem a finomított élelmiszerek kerülésére. Az ideális az lenne, ha soha nem ennél olyasmit, ami nem romlandó, mert ami romolhatatlan, az sohasem volt friss: logikus.

Kerüld a fehéret!

A sápadt szín nem csupán a bőrön nem szép, hanem az étkezésben is káros. A finomliszt helyett válaszd mindig a teljes kiőrlésűt, és a fehér rizs helyett inkább a barnát, a „fehér méregnek” is becézett cukorról pedig lehetőleg mondj le.

De csak semmi túlzás...

Simán belefér néha egy kis csalás, sőt, még a táplálkozásukra kínosan vigyázó sztársportolók és topmodellek is tartanak heti egy „csaló napot” (cheat day), amikor megengedett egy kis kihágás, hogy be ne golyózzanak.

A spártai szigor helyett sokkal jobban jársz, ha fokozatosan helyettesítesz egy-egy rossz szokást valami jobbal. Bevezetheted például, hogy minden főétel mellé vagy előtte elropogtatsz (vagy majszolsz) valamilyen friss zöldséget, vagy ha előbb a felére csökkented a csokiadagodat – és még jobban is fog esni a szűkmarkúbban mért desszert.

A lényeg az, hogy ne szenvedés árán fogyj, vagy őrizd az alakod szépségét – mert az életmódszerűen, hosszabb távon nem fenntartható –, hanem a jó közérzetért, és mindvégig jó kedélyállapotban, egészségesen élj.

Ha már itt tartunk, a remek közérzet elérésében a szolárium kényeztetése is sokat segít, ráadásul a barnaság slankít is, úgyhogy ezzel is „csalhatsz” egy picit, hogy ne kelljen annyit koplalnod, és mégis szuperül nézzél ki.

(LINK: )



Impresszum   1139 Budapest, Rozsnyai utca 11. Telefon/Fax: (06-1) 350-9371 Mobil: (06-70) 371-3473