Nyitóoldal
 
Miért a KiwiSun?
 
Kiwisun szalonok
 
Gépeink
 
Áraink
 
Franchise csatlakozás

Marketing ajánlat

KIWISUN SZOLÁRIUM FRANCHISE HÁLÓZAT

A KiwiSun Szolárium Franchise Hálózat potenciális együtt működő partnere lett az elmúlt évek során számos hazai és multinacionális nagyvállalatnak.

Marketing és márkaépítést szolgáló céljaik megvalósítása érdekében sokrétű és folyamatos együttműködés keretében erősítették a céges partner kapcsolataik során egymás piaci pozícióját és márkanevük ismertségét, népszerűségét.

A KiwiSun szolárium franchise hálózat a legnagyobb és az egyetlen Magyarországon.

A KiwiSun 2006 óta sikeresen működik és egyre több vendéget üdvözölhetünk szalonjainkban. A KiwiSun szalonok forgalma folyamatosan és dinamikusan nő, köszönhetően a magas szolgáltatási színvonalnak és a franchise rendszerű minőség ellenőrzésnek.

A KiwiSun kompromisszumok nélkül alkalmazza az Európai Unió honosított szabványát, amely korlátozza és szabályozza a szoláriumberendezések felületi teljesítményét.

A KiwiSun fejlesztette ki az egészségtudatos vendégkör igényei alapján a biztonságos és veszélytelen szoláriumokat, amelyek speciális műszaki kialakításának köszönhetően osztatlan hazai és nemzetközisikert aratnak.

A KiwiSun legújabb innovációja, - a zöld bio szolárium -, amelyekben a legújabb fejlesztésű zöld szoláriumcsövek segítségével, a kedvező élettani hatású színterápia és a tartós barnulása természet erejével valósul meg, ezért méltán állíthatjuk, hogy a KiwiSun a szolárium- kultúra új korszakába lépett.

Kifejezetten nagyszámú vendég tér vissza ehhez az elismert és népszerű szolgáltatáshoz, a KiwiSun pedig hivatalosan igazolva garantálhatja a vendégek biztonságát és tartósabb barnulását.

A KiwiSun logó jelmondata is jelzi a hálózateszmeiségét:

KiwiSun,az egészségtudatosok szoláriuma.

A KiwiSun Szolárium Hálózat Magyarországon országos lefedettségű láncolat és gyors ütemű nemzetközi terjeszkedés jellemzi.

A nemzetközi sikert az is jelzi, hogy hazánkon kívül több európai országban is vannak már KiwiSun franchise szalonok: Görögország, Anglia, Németország, Szlovákia és Írország.

A hazai üzlet-lánc napi vendégszáma folyamatosan meghaladja a 6000-8000 főt, a szalonok a hét minden napján egész nap késő estig nyitva tartanak. Így biztosítva van, hogy a legszélesebb vendégkört tudja fogadni a szalon,a hivatalos munkaidőtől függetlenül a hét végi napokon is.

A vendégekkel rendkívül közvetlen kapcsolatban állnak recepciósok, a szalonokban a törzsvendégek szinte már családtagnak számítanak, így a KiwiSun közvetlen hatással van ízlésükre, folyamatosan formálható igényeik alakulása. Az elmúlt években egy sor nemzetközi nagyvállalat választotta a KiwiSun franchise hálózatot új termékeik bevezetése vagy népszerűsítése érdekében, mivel a KiwiSun üzlet-lánc garantálni tudja a vásárlók, a vendégek közvetlen elérését, a termék és a partner cég szórólapjának személyes kézbeadását néhány kedves szó kíséretében.

A teljesség igénye nélkül néhány ismert márka ezek közül:

1.       DOVE– kozmetika-szépségápolás, dezodorok, külön a női és külön időszakban a férfimárkák, új hajbalzsam bevezetése

2.       SIGNAL– szájhigiénia, új fogkrém család bevezetése

3.      REXONA- kozmetika-szépségápolás, dezodorok, külön a női és külön időszakban a férfimárkák

4.       FA– testápolás, új tusfürdő család bevezetése

5.       MILKA– élelmiszeripar, új csokoládé termékek bevezetése

6.       GÖSSER– élelmiszeripar, alkoholmentes citromos sörök bevezetése

7.       NESCAFÉ- élelmiszeripar, új krém instant kávé bevezetése

8.       PERWOOLL– vegyipar, új színkímélő mosószer bevezetése

9.       MERCK– gyógyszeripar, intim gél

 

Néhány fotó és plakát a megvalósult és nagyon sikeres céges együttműködésekről,amelyeken a bevezetésre kerülő új termékekről, egyes kihelyezésre került plakátokról, az átadás módjára látható megvalósult példa:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 001 12 13 13

> --> > -->

A KiwiSun Hálózatot nem csak a világszínvonalú termékeket gyártó cégek választják együttműködő marketing partnerüknek, hanem rendszeresen olyan szolgáltató cégek is, amelyek a szintén az egészségtudatos és korszerű szolgáltatásokat helyezik előtérbe.

Az elmúlt években a következő hazai franchise hálózatok alakítottak ki szoros együttműködést a KiwiSun üzlet-lánccal:

1.       BIOHAIR Hajvágószalon Franchise Hálózat

2.      NORBIUPDATE Franchise Hálózat (élelmiszer kiskereskedelem)

3.    PIZZA KING Express - pizza házhoz szállító hálózat

4.    MORRISONS Klub – szórakoztató klub hálózat

5.    INDULHATUNK.HU - nemzetközi utazási irodák

6.    NEOGRANORMON -


      neo

 ghfgh

fghfg

      fhfgh
      dd

  

 16

      dgfds

      fhfgh

A KiwiSun hálózattal rendszeres együttműködésben állnak a következő országos médiumok, amelyek a lapszámuk növelése érdekében, a legkülönbözőbb játékok,előfizetői akciók vagy egyéb céljaik miatt a KiwiSun hálózatot választották az elmúlt években:

 

VIDÉK ÍZE MAGAZIN

DIÉTA ÉS FITNESZ   - MAGAZIN

SZABADFÖLD - NAPILAP

BIORITMUS- MAGAZIN

VASÁRNAPIHÍREK - HETILAP

ELITE- MAGAZIN

ELLE- MAGAZIN

NŐKLAPJA - HETILAP

COSMOPOLITAN- MAGAZIN

MARIECLAIRE - MAGAZIN

GLAMOUR- MAGAZIN

 

Ezeken kívül vannak olyan kiadók vagy kereskedelmi cégek is, amelyekkel sikeres együttműködést folytat a KiwiSun-láncolat.



MILYEN MÓDON VALÓSÍTHATÓ MEG A KIWISUN HÁLÓZAT SEGÍTSÉGÉVEL AZ ÖN CÉGE ÁLTAL KÍVÁNT MARKETING CÉLOK ELÉRÉSE?

A következő marketing célzatú és az Ön cégének termékét vagy szolgáltatását népszerűsítő szolgáltatásokat biztosíthatják Önnek, ill. az Ön által képviselt cégnek, médiumnak a KiwiSun Hálózat nagy forgalmú szalonjai országosan:

1.       Plakátok,szórólapok és egyéb tájékoztatók kihelyezése minden szolárium kabinban és szalonban.

2.       Közvetlen kézbe adás a vendégeknek: reklám ajándék, termék minta, ajándék utalvány, bármilyen egyéb kedvezményre jogosító kupon, vásárlási utalvány stb.

3.       A szalonokban egységes háttér-zene hallható, amely a teljes napi üzemidőben folyamatosan reklám üzeneteket is közvetít a vendégeknek, akik ezt a szoláriumban is hallhatják. A reklámokban napi szinten megjelenhet az Öncégének vagy promóciójának üzenete, amely természetesen folyamatosan ismételhető.

4.       A KiwiSun weboldal látogatottsága meghaladja folyamatosan a 30 000 fő/hónapmértéket. A KiwiSun honlapon együttműködő partnerként jeleníthető meg az Öncége, és itt külön céges banner folyamatos kihelyezésére is van lehetőség. ( www.kiwisun.hu )

5.       Vendégeink folyamatosan regisztrálva vannak és a KiwiSun adatbázisban már több mint 10 000 fő szerepel, akik valóban és havonta várják a legfrissebb KiwiSun értesítéseket. Ezek a tagok nem egyszerű hírlevélként vagy spam-ként kezelik az üzeneteket, mivel számukra folyamatosan nyújt a hálózat olyan kedvezményeket,amelyek csakis nekik elérhetők, így azonnal reagálnak leveleinkre. Ezekben a KiwiSun hírlevelekben is biztosítható az Ön cégének megkülönböztetett felület és egyéni üzenet, ill. reklám a cég akciója, kampánya részére.

6.       Lehetőség van arra is, hogy a KiwiSun weboldalon olyan elkülönített landing page oldalt alakítsunk ki, amelyet kizárólag csak az Ön cégének vendégei vagy regisztrált felhasználói érhetnek el, és ennek segítségével a KiwiSun Hálózatban kedvezményt élvezhetnek. Automata rendszerünkben az Ön cégének vendégei,vásárlói névre szóló visszaigazolást kaphatnak a számukra biztosított kedvezményről.

 17

7.       A KiwiSun Facebook oldalának elnevezése; KiwiSun Életmód Magazin, amely egy naponta frissülő és átlagosan napi 3-4 posztolással bővülő magazin. A Facebook magazinban rendszeresen megjeleníthető az együttműködő partner cég üzenete, az általa kívánt információval és képanyaggal. ( www.facebook.com/Kiwisuneletmodmagazin )

8.       A felsoroltakon kívül, igény szerint egyéb megjelenések is biztosíthatók együttműködő partnerünknek (pl. kitelepülések hálózati szinten, kóstolók, közvetlen termék bemutatóka KiwiSun szalonokban stb.), amelyek előre egyeztetve, egyedi megállapodásalapján valósíthatóak meg a hálózatban.

 

Promóciós termék átadása az egyik szalonban:

18


A VENDÉGKÖR ÖSSZETÉTELE

 

A KiwiSun Szolárium Franchise Hálózat vendégköre egyre bővülő, mind létszámban,mind életkor szerint is.

A vendégek összetételére jellemző, hogy döntő többségükben önmagukra,egészségükre és megjelenésükre sokat adó, sokat fordító, igényes, az újdonságokra nyitott és tudatos személyiségek.

Az egészségtudatos és biztonságos szolárium kultúra meghonosítójaként, vélhetően ennek eredményeként,   a KiwiSun szalonvendégei körében   egyre növekszik az átlagéletkor, a vendégek 80 %-a a 18-39 év közötti korosztályból érkezik, a többiek 39 év felettiek, a nők és férfiak számaránya pedig 65-35 %. Ez a számarány egyre közelít egymáshoz, ami egy újonnan megfigyelhető tendencia.Számos felmérés mutatott rá arra, hogy a vásárlások jelentős többségénél a nők hozzák meg a döntést, így az ő motivációjuk eredményesen befolyásolható.

A KiwiSun szolárium hálózat szalonjai, a szolgáltatásminőségéből és a jelen gazdasági körülmények között is megfizethető árakból fakadóan, elérik az A, B és C státuszú fogyasztókat, akik fontos bázisát képezik a minél alacsonyabb meddő szórásnak, így a kínált termék vagy szolgáltatás célzottan eljut a fogyasztóhoz.

Ezeket a státusz kategóriákat tovább szűkítve elmondható, hogy a KiwiSun szoláriumok vendégkörének közel 45%-a AB státuszú,vagyis egy erős vásárlóképes kereslet közvetlen elérése biztosítható.

 

A KiwiSun Hálózati Központja a fent leírt szolgáltatási keretek segítségével, lehetőséget nyújt az Ön által képviselt cégnek, médiumnak, marketing célú szolgáltatások biztosítására.

 

Az együttműködési válaszajánlat vagy általános, tájékozódó célzatú megkereséstárgyában a KiwiSun Franchise Központ elérhetősége a következő:

 

E-mail: info@kiwisun.hu , wpeter@kiwisun.hu

 

Várjuk jelentkezését!

 

 

 

 

 


> -->
Impresszum   ÁSZF   Adatvédelem   1139 Budapest, Rozsnyai utca 11. Telefon/Fax: (06-1) 350-9371 Mobil: (06-70) 371-3473