Nyitóoldal
 
Miért a KiwiSun?
 
Kiwisun szalonok
 
Gépeink
 
Áraink
 
Franchise csatlakozás

Piac és profit sajtómegjelenés

KiwiSun: az egészségtudatos

gfg Létezik egy magyar tulajdonú vállalkozás, amely nagy hangsúlyt fektet az egészségtudatos barnításra: a KiwiSun franchise hálózat tagjai külföldön is állják a versenyt a nyugati cégekkel.

Fényre mindenkinek szüksége van,  előbb-utóbb mindenki rájön, hogy fény nélkül nem lehet jó közérzetben élni. Egész életünket hosszú ujjú ruhákkal fedve, zárt irodaházakban töltjük, ezért van az, hogy a magyar lakosság mintegy 90 százaléka D-vitamin hiányos. A D-vitamin szerepe vitathatatlan. Annak hiánya kutatások szerin t egyértelmű összefüggésben áll számos megbetegedés előfordulásával, így például az autoimmun, daganatos megbetegedések és a diabétesz kialakulásával is. „ Minél távolabb élünk az egyenlítőtől, általában annál magasabb a lakosság D-vitamin hiánya” – mondta a Piac&Profitnak Klein Péter a KiwiSun franchise hálózat stratégiai vezetője. Éppen ezért egyedülálló a maga nemében az általuk kifejlesztett egészségtudatos szolárium koncepciója, amely egy speciális zöld fényt alkalmaz. „A technológia úgy van kifejlesztve, hogy a fény és az UV fény pozitív élettani hatásaira fókuszálunk. A D-vitamint termelésre, közérzetjavításra, az ellenállóképesség fokozására, a boldogsághormon (endorfin) termelésére, és természetesen nem hagyjuk figyelmen kívül a gyönyörű karibi barna bőrszínt sem, ami az esztétikai aspektusa a szolárium használatnak” – hangsúlyozta Klein Péter.

Erre már a hálózat tagjainak ügyfélköre is rádöbbent, akiknél az egészségtudatos szoláriumozás életformává vált és ráadásul már nem kizárólag a fiatal hölgyek sportja. „Ügyfélkörünk több mint ötven százaléka a közép-és az idős korosztályból jön, 30 százaléka pedig férfi, akik rájöttek arra, hogy a technológiánk rendszeres használata nagymértékben javítja a közérzetet, a kedélyállapotot és az életminőséget. A KiwiSun tehát egy olyan új vevőkört indikált az iparágba, amely mára életformaszerűen végzi az egészségtudatos szoláriumozást, és a KiwiSun előtt valószínűleg soha nem járt szoláriumban” – mesélte a stratégiai vezető.

KIWISUN FRANCHISE
Cím: 1139 Budapest, Rozsnyai utca 11.
Telefon: 06209651681
Email: franchise@kiwisun.hu
Web: www.kiwisun.hu


A franchise hálózatba a belépés ingyenes, nincs belépési díj. „Mi a közös sikerben vagyunk érdekeltek – mondta Klein Péter. A franchise négy alappilléren áll, az első, hogy átadják a koncepciót, a know-how-t, a második a területi kizárólagosság, azaz a partner szolgáltatási területén másnak nem adnak ki koncepciót, a harmadik a központi marketing, a negyedik pillér pedig az oktatás, amire nagyon nagy hangsúlyt fektetnek. A KiwiSun üzletekben dolgozók ugyanis komoly képzést kapnak: orvos-bőrgyógyász, kommunikációs tréner, kozmetikus készíti fel őket, de motivációs, konfliktuskezelő, és kozmetikum-értékesítő tréningen is részt vesznek. A tudást különböző szituációs gyakorlatokon sajátítják el, vizsgát tesznek, ezután szakmai gyakorlaton is részt vesznek, és rendszeres továbbképzésben részesülnek.  A rendszer úgy van kialakítva, hogy nekünk is elemi érdekünk, hogy a szalonok jól menjenek, mivel érdekeltek vagyunk a csövek és a kozmetikumok forgalmában.

Külföldön is sikeres


kjghj A húsz éve fejlesztett technológián alapuló koncepció sikert aratott a nyugat-európai országokban is. Kilenc éve, 2006-ban indultak el franchiseként, mára pedig már hét országban vannak jelen, 24 üzlettel Magyarországon, öt üzlettel Londonban, és egy-egy üzlettel Ausztriában, Németországban, Szlovákiában, Írországban és Görögországban. „Sok külföldön élő magyar keres olyan üzleti lehetőséget, amelyet Magyarországról vihet külföldre. A fejlett országokban ez nagyon nehéz feladat. A KiwiSun azonban egy olyan alternatíva, amelyet szívesen valósítanak meg külföldi magyarok. Soha nem kerestünk partnereket, az összes partner minket keresett fel, mivel imponált neki a franchise által kínált lehetőség és szeretett volna a részese lenni. Véleményünk szerint egy befektető nem csökkentheti annál jobban a kockázatát, hogy nem egy új vállalkozást nyit, hanem egy olyan üzletet, amelyből már 34 sikeres. Egy olyan kész kidolgozott koncepciót nyújtunk át – ezüsttálcán – amelynek nincsenek gyermekbetegségei, mivel az utat kijártuk és működőképessé tettük a rendszert. 20 fő dolgozik folyamatosan a háttérben a szalonok sikeréért, tehát mindenki úgy érezheti, mintha lenne saját marketingese, Facebook bloggere, reklámpszichológusa, kozmetikum és technikai fejlesztője, kommunikációs szakembere” – mondta a stratégiai vezető.

A belépő olyan megbízható informatikai rendszert kap, amely egy szoftver segítségével képes kontrollálni a teljes szalon működését, és tökéletes biztonságot nyújt a tulajdonos és a fogyasztó számára, nem igényel személyes jelenlétet.  Különlegesség, hogy ma már a szoláriumgépeket kivétel nélkül műanyagból készítik. Ez ugyan olcsóbb és könnyebb, de az UV-fénytől gyorsan elöregedik. UV-fény és hő hatására. A műanyag gépek megrepedeznek, eltörnek, így a berendezés csak néhány évig használható. „Szinte már csak mi gyártjuk fémből a gépeket, a legerősebb acélból, így nem sárgul, nem repedezik, nem törik, élettartama akár 20 év is lehet, nem véletlenül a világ összes gyártója 1-2 év garanciát vállal a gépekre, mi ezzel szemben öt év teljes körű, és 10 év alkatrészutánpótlás-garanciát vállalunk a gépeinkre” – hangsúlyozta Klein Péter.

Mind technológiánkban, mind arculatunkban innovatív cég vagyunk, ám pénzügyileg kifejezetten konzervatív. Hosszú távú stratégiákban hiszünk, és a fokozatos kiegyensúlyozott fejlődésben. Hiszünk a konzekvenciában, azt gondoljuk, hogy ha valaki évtizedekig koncentrál egy témára, az előbb, vagy utóbb a felszínre tör és a hűség egy szakmához meghozza a gyümölcsét.

VAN MÉG EGY ILYEN?
„Nagyon elégedett vagyok, öt éve lettem a hálózat tagja, de minden hozzá fűzött reményemet beváltotta” – mondta a Piac&Profitnak a KiwiSun hálózat átvevő partnere, Magos Noémi, a miskolci Megasolar Szolgáltató kft. tulajdonosa. Mint mesélte, a csatlakozása óta eltelt időben mindig fennakadás nélküli volt a kommunikáció a franchise tulajdonosával és nem kellett csalódnia egyetlen ígéretükben sem. „A technológia önmagáért beszél, elégedettek a vásárlók, jó a forgalom, negatív visszajelzést nem is hallottam, minden gyorsan és professzionálisan történik, még ha csövet is kell cserélni, akkor sincs por és piszok” – hangsúlyozta lapunknak a cégvezető. „Korábban saját üzletem volt, ami állandó jelenlétet, felügyeletet igényelt, most pedig szabadidőm is maradt és anyagilag sem bántam meg, hogy a KiwiSun-hoz csatlakoztam. Ha van még ilyen lehetőség, abba is belevágok.”

Magyar szolárium lánc nyitott szalont Londonban

Megnyitotta első londoni üzletét a magyar KiwiSun nevű, szoláriumokat üzemeltető társaság.


A KiwiSun londoni üzletét örömmel fogadta mind "a kint élő mintegy 300 000 magyar, mind az angol felhasználók" – fogalmazott közleményében a cég, amely szerint terjeszkedésének azért van különös jelentősége, mert a saját, magyar gyártású gépeivel kíván megjelenni külföldön.

A 19 éve alapított magyar vállalkozás gyártóként kezdte, majd 2006-ban indította el franchise hálózatát, jelenleg Magyarországon 19 KiwiSun-szalon működik.

A londoni úgynevezett master-franchise vállalkozás szintén magyar kézben van. A KiwiSun szerint a brit fővárosban élő fiatal magyar vállalkozók ismerték fel a lehetőséget az ottani piacban "és úgy tűnik, nem fognak mellé, mert a megnyitás óta eltelt néhány hét alatt komoly angol befektetői érdeklődés mutatkozik újabb szalonok nyitása iránt" – olvasható a közleményben.

Forrás:
http://hvg.hu/kkv/20130423_Magyar_szolariumlanc_nyitott_uzletet_Lond
Impresszum   Adatvédelmi nyilatkozat   1139 Budapest, Rozsnyai utca 11. Telefon/Fax: (06-1) 350-9371 Mobil: (06-70) 371-3473